Wednesday, June 23, 2010

back to college life (:

hye awak ! hari ini saya macam mood happy sangat tak tahu kenapa , maybe sebab memang terlampau happy *ok lari topik ! actually saya nak bg tahu yang saya akan ke UNITEN muadzam this coming 26hb , doakan saya ye (: nanti saya doakan awak balik Insyallah.
Now saya macam semangat gila laa nak belajar hope tiada rekod ponteng lagi ehee ! tidak mengapa akan mengubah sikap negatif sebaik mungkin *muka serious tau ! Supposenyee post ni kena la sedih kann sebab nak tinggalkan mama, abah,adik adik abang abang tetapi eleh dekat jeh pon hehee ! saya rasa mama mesti rindu nak bebel sebab saya ni kepala stone and abah pun mesti rindu jugak sebab kita selalu usha FIFA sama2 , ehh apa team feveret awak ? saya punya team yang handsome2 jee ♥ heh c(: esok saya nak keluar bersama rakan karib saya nak beli some stuff laa toiletries and barang2 perempuan kat guardian ! hope dapat sticker lagi nanti kumpul2 dapat teddy bear comel saya ada lapan dah tau (: ok la saya nak mandi nanti blogging lagi okayy.rindu awak semua(:

toodles semua orang ya (:

my sweetie pie , awak sangat comel hari ini , esok pun lusa tak tahu lagi ehee

No comments:

Post a Comment