Saturday, March 5, 2011

For you that concern

Maybe banyak sangat masalah di kedua-dua belah otak kita then lets may say someting.

Sorry terpaksa guna aku and kau sbb macam lain bila guna I and U dalam blog, no harm so peace!
Aku tahu kau sure akan baca blog ni, kan ? Okay thanks

First,
kau text aku suruh bahagia dgn org lain ? Wtf, orang laaaain ? As in you are letting me go to him but bukan nak grab me back like i did when you with other girls ? Oh hello, be a man !

Second,
kau marah sbb wallpost-wallpost lama kan ? yang aku cakap bukan aku post tapi takpa, selama aku kenal kau memang susah nak kasi kau trust. Kena buktikan macam-macam tapi kau ? Kau ada buktikan aku, calmkan aku? No i heal myself

Third,
Buat apa nak marah-marah ? Kau pun tweet pasal perempuan jugak, bukan sorang, DUA !
Maybe kau lupa lah kot, Takpe go scroll back your tweet stuff tu. Perempuan nyanyi utk kau laa feveret song lagi tu, perempuan belanja carls junior then puji cantik semua tuu, hello hello dgn that girl yang dah ada balak yang at laaast confess suka dekat kau. Kau nak apa lagi ? Ramai ohh suka kau, aku ? aku have nothing.

Fourth,
Aku dah penat try nak getting us back, but what do i get ? nothing ! well kau ada buat apa apa for aku ? Ada ? yang kau ada hanyalah masa dengan kawan-kawan eh perempuan2 kau. Sorry la aku maybe annoying tapi once aku sayang org, susah taknak sayang org tu balik.

Last word, aku akan tunggu kau tapi time kau datang dekat aku, aku akan treat mcm mana kau treat aku. Aku ingat semuanyaa. Thank you.

Dont regret when you are already know the truth. Bye


2 comments:

  1. no he wont go back to you. never.

    ReplyDelete
  2. i dont ask for him to come back, just want to let he knows everything that i keep unspoken

    ReplyDelete